26 листопада на базі Центру інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem» проведено вебінар з підвищення педагогічної майстерності для вчителів випускних класів та класних керівників закладів загальної середньої освіти міста Івано-Франківська та Івано-Франківської області на тему “Soft skills у роботі вчителя 2030”. Захід розпочав перший етап соціального університетського проєкту “Професії майбутнього і мій вибір сьогодні”.
Для участі у вебінарі зареєструвалося понад 300 педагогів. Спікерами виступили: докторка педагогічних наук, професорка Олена Будник та докторка психологічних наук, професорка Любомира Пілецька.
У першій частині вебінару учасникам було представлено можливості Центру інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem» щодо впровадження в освітній процес інноваційних методик викладання, підготовки вчителів для Нової української школи з використанням цифрових ресурсів та інструментів та підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Ураховуючи сучасні виклики, директорка Центру інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem» Олена Будник акцентувала на потребі розвитку цифрової компетентності педагогів, а також значенні профорієнтаційної роботи з учнями з виявлення їхніх інтересів, нахилів, спрямованості, соціальних настанов, мотивації вибору, готовності до самоаналізу та самооцінки, реального рівня домагань тощо. Анонсовано також низку цифрових ресурсів з реалізації окреслених завдань у професійно-педагогічній практиці.
Друга частина вебінару була присвячена аналізу soft skills як необхідних навичок у професійній діяльності сучасного вчителя, зокрема розглянуто блок особистісних і комунікативних компетентностей, управлінських навичок. Професорка Любомира Пілецька запропонувала психологічні прийоми щодо розвитку soft skills в учнів закладів загальної середньої освіти, що уможливить здійснення правильного професійного вибору. Значну увагу було приділено також питанням розвитку проектного мислення, здатності приймати рішення, креативності та масштабності мислення у вирішенні професійних задач.
Всі учасники отримали сертифікати про підвищення кваліфікації. Наступний етап реалізації цього соціального проєкту – це професійне діагностування старшокласників.