Вийшов друком посібник професора Олени Будник «E-Learning & Inclusive Education» (2023), у якому запропоновано широкий спектр електронних ресурсів для роботи з учнями / студентами в умовах інклюзії. Книга опублікована англійською мовою і може бути рекомендована для використання в закладах освіти, де готують майбутніх педагогів у країнах ЄС.
Навчальна дисципліна «E-Learning & Inclusive Education» апробована у рамках проєкту „Інтегрована програма розвитку Сілезького університету в Катовіцах ” (Республіка Польща). До вивчення курсу у жовтні-грудні 2022 року було залучено студентів відділу соціальних наук спеціальності «Спеціальна освіта» Сілезького університету, які засвідчили його актуальність і практичну зорієнтованість. Значна увага в книзі приділена використанню кращих європейських практик диференційованого викладання та оцінювання навчальних досягнень дітей з особливостями психофізичного розвитку з допомогою цифрових інструментів; технологіям налагодження педагогічної співпраці з батьками учнів із особливими освітніми потребами у дистанційному навчанні, оптимізації міжособистісних відносин, подолання комунікативних бар’єрів у соціально-виховному середовищі закладу освіти тощо.