17 вересня у Центрі «PNU-EcoSystem» відбувся черговий тренінг на тему «Віртуальні обміни: можливості та виклики для студентів і викладачів» у рамках проєкту “Університет майбутнього: секрети успішного управління в освіті”. Захід, на якому взяли участь близько 50 осіб, був присвячений можливостям і викликам віртуальних обмінів для студентів і викладачів.
Спікерами тренінгу стали фахівці Центру: Вікторія Гнєзділова, кандидатка біологічних наук, доцентка факультету природничих наук, та Катерина Фомін, кандидатка педагогічних наук, доцентка факультету іноземних мов. Вони поділилися досвідом, отриманим під час стажування у літній школі AMU Summer School “Internationalization and Internationalization at Home through Virtual Exchange: Creating a Motivating Environment for Collaborative Online International Learning (COIL)” в Університеті ім. Адама Міцкевича у Познані (Польща).
Теоретична частина заходу передбачала огляд загальних вимог та особливостей залучення до віртуальної мобільності. Спікери розповіли про пошук міжнародних партнерів через платформу UNICollaboration на COIL, адаптивні формати для інтегрування проєктів віртуальної мобільності в університетський контекст, спільне міжнародне онлайн навчання з/без фізичної мобільності (Virtual Exchange), а також змішані інтенсивні програми (BIP). У другій частині тренінгу учасники взяли участь у практичному воркшопі, де моделювали орієнтовні стратегії реалізації віртуальної мобільності в університеті на різних рівнях (студенти, викладачі, адміністрація).
Олена Будник, директорка Центру ІОТ «PNU-EcoSystem», зазначила, що залучення студентів до міжнародної віртуальної мобільності не тільки підвищить імідж університету та зацікавленість абітурієнтів, але й відкриє нові можливості для проєктної діяльності в умовах сучасних воєнних реалій.
Ірина П’ятничук, декан факультету управління, підкреслила важливість внесення міжнародної віртуальної мобільності до чинного Положення університету та необхідність адаптації документів під нові реалії.
Оксана Кондур, декан педагогічного факультету, акцентувала увагу на важливості переходу від віртуальних обмінів до змішаних інтенсивних програм, а також на можливих труднощах і перспективах їх подолання для розширення сфери міжкультурної комунікації та співпраці.