26 вересня в режимі онлайн відбулася інформаційна зустріч з педагогічними працівниками-учасниками афілійованої (не) конференції EdCamp у Бурштині «Нова українська школа: початкова, середня, вища. Синергія в дії» (у рамках проєкту програми ЄС Еразмус+ KA2 «Модернізація вищої педагогічної освіти з використання інноваційних інструментів викладання (MoPED)» (№586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP). Професорка Олена Будник виступила спікером з доповіддю «Цифрові технології в STEAM-освіті”. В інтерактивному форматі було висвітлено актуальні проблеми цифровізації освіти, використання методу дослідницько-орієнтованого онлайн-навчання в умовах світової пандемії коронавірусу. Представлено можливості екосистеми Go-Lab (https://www.golabz.eu), яка сьогодні містить найбільшу колекцію віддалених / віртуальних лабораторій, освітніх додатків, понад тисячу дослідницьких навчальних середовищ (Inquiry Learning Space – ILS) для дистанційного та змішаного навчання. Спікером наголошено на потребі розроблення нових онлайн-лабораторій українською мовою, адаптованих до Державних стандартів загальної середньої освіти, з урахуванням вимог до результатів і компетентностей школярів за освітніми галузями.
Зважаючи на запитання у чаті, слухачі виявили зацікавлення окремими додатками, дослідницькими середовищами та лабораторіями на платформі Go-LAB. У заході взяло участь більше 30 педагогів із різних реґіонів України. У виступі також було представлено можливості Центру інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem» щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, в тому числі у форматі онлайн.