У ЦЕНТРІ «PNU ECOSYSTEM» ВІДБУЛИСЯ СТУДЕНТСЬКІ ОКСФОРДСЬКІ ДЕБАТИ

13 листопада у Центрі інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem» професорка Тетяна Качак провела Оксфордські дебати “Штучний інтелект, мобільні додатки, IT в освітньому процесі: переваги та недоліки”. Їх учасниками стали студенти 3 курсу спеціальності “Середня освіта (англійська мова і література)” та 4 курсу спеціальності “Початкова освіта”, які вивчали вибіркову дисципліну “Академічна риторика”.

Обидві команди (Пропозиція і Опозиція) переконливо аргументували свої погляди щодо переваг та недоліків використання штучного інтелекту в освіті. Після виступів основних доповідачів розгорнулася жвава дискусія між учасниками та присутніми у залі. Як засвідчили виступи глядачів та голосування, переконливішими були аргументи опозиції. На завершення заходу голова дебатів підбила підсумки та подякувала всім учасникам за активність і високий рівень риторичної культури, критичного мислення, вміння дискутувати, аргументувати свою думку, майстерно використовуючи логос, етос, пафос та закони риторики. Як зауважив доцент Ігор Романишин, гарант освітньої програми “Середня освіта (англійська мова та література)”, Оксфордські дебати на факультеті іноземних мов відбуваються вперше і це дуже добра практика, яка не тільки формує у студентів необхідні знання, вміння і навички, а й засвідчує якісне навчання і викладання вибіркових освітніх компонентів. На важливості освітніх дискусій та розвитку комунікативної культури, взаємодії здобувачів освіти наголосила і фахівчиня Центру, доцентка Катерина Фомін. Позитивними емоціями і враженнями поділилися студенти-учасники.